مطلوب فوراً للسفر إلى السعودية

مصمم معماري

بالشروط الآتية :
1- المؤهل : هندسة معمارية – عمارة
... 2- الخبرة : من سنة : 5 سنوات.
يكون لديه الخبرة في برامج الإظهار – مثل الفوتوشب.
القدرة على تصميم أفكار معمارية متميزة.
3- اللغة : إجادة اللغة الإنجليزية تحدثاً وكتابة.
4- إرفاق صورة من السيرة الذاتية + جميع الدورات التدريبية التي حصل عليها + مجموعة الاعمال السابقة ( البروتوفليو ).

مدير تصاميم

بالشروط الآتية :
1- المؤهل : هندسة معمارية – عمارة
2- الخبرة : من 5 : 20 سنة.
يكون لديه الخبرة في برامج الإظهار – مثل الفوتوشب.
القدرة على تصميم أفكار معمارية متميزة.
القدرة على إدارة فريق العمل.
3- اللغة : إجادة اللغة الإنجليزية تحدثاً وكتابة.
4- إرفاق صورة من السيرة الذاتية + جميع الدورات التدريبية التي حصل عليها + مجموعة الإعمال السابقة (portfolio).
المميزات :
الراتب الاساسي :يحدد عند المقابله
2-بدل السكن :25%من الراتب الاساسي
3-بدل اجازه مدفوعه 30 يوم في السنه
4-مكافاة نهاية الخدمه :15 يوم عن كل سنة بالنسبة للخمس سنوات الخدمة الأولى .
30 يوم عن كل سنة بالنسبة للسنوات التي تذيد عن الخمس سنوات الأولى
5-تذاكر السفر::4 تذاكر ذهبا وايابا عند استقدام الاسره
6-التامين الطبي :مؤمن
7-التامين ضد الاخطار المهننيه :مؤمن

نأمل من المرشحين إرسال رسالة تأكيد حضور ( وكتابة الوظيفة المتقدم لها ورقم التليفون والسيرة الذاتية ) مع إحضار صور المستندات المطلوبة في المقابلة.


للرد على الاميل الأتي :

. fadl@binzafrah.com



-Process, verify, and maintain personnel related documentation, including staffing, recruitment, training, grievances, performance evaluations, classifications, and employee leaves of absence. Participate in forming company personnel policies, benefits, and procedures that is related to employees or job applicants. Process and review employment applications to evaluate qualifications or eligibility of applicants. Work on developing recruitment sources wither internal or external. Participate in all the HR department projects (organizational structure/ job analysis/ job grading/ employee engagement/ performance management) . Arrange for advertising or posting of job vacancies. Compile and prepare reports and documents pertaining to personnel activities.


Job requirement

***********
• A univ...ersity degree in one of the business related disciplines. • Minimum of 3 to years experience in a similar position. • HR certificate or related HR studies is a plus.
Gender Any
Other Skills Knowledge of principles and processes for providing customer and personal services. This includes employee needs assessment, meeting quality standards for services, and evaluation of employee satisfaction. Knowledge of administrative and clerical procedures and systems such as word processing, managing files and records, stenography and transcription, designing forms, and other office procedures and terminology.
Comments Please send your CV to the following e-mail address and write the job title in the subject line:

Experience years: 3 - 5 Years.


How to apply

rec.jobs2010@gmail.com