الأحد، 25 ديسمبر، 2011

مطلوب للعمل في السعودية(الطائف) ااخصائيات التخصصات الاتية وممرضات وطبيبات اسنان

مطلوب للعمل في السعودية(الطائف) ااخصائيات التخصصات الاتية وممرضات وطبيبات اسنان
مطلوب للعمل في السعودية(الطائف) ااخصائيات التخصصات الاتية وممرضات وطبيبات اسنان
مطلوب للعمل في السعودية(الطائف) ااخصائيات التخصصات الاتية وممرضات وطبيبات اسنان
مطلوب للعمل في السعودية(الطائف) ااخصائيات التخصصات الاتية وممرضات وطبيبات اسنان
مطلوب للعمل في السعودية(الطائف) ااخصائيات التخصصات الاتية وممرضات وطبيبات اسنان






مطلوب للسفر الي السعودية اطباء التخصصات الاتية برواتب مجزية وتسهيلات في السفر للعمل بمستوصف المملكة بالطائفطبيبات اسنان (ولايشترط الماجيستير) اخصائية نساء وتوليد اخصائية واخصائي اطفالاخصائية واخصائي باطنةومن يرغب للاستفسار عن طريق الهواتف الاتية 0100027539-01114717381 ت :02/23649707 بريد الكتروني :elkarrat2010@yahoo.com ونتمني التوفيق ان شاء الله

كيفية استخراج جواز سفر مصرى

كيفية استخراج جواز سفر مصرى
كيفية استخراج جواز سفر مصرى
كيفية استخراج جواز سفر مصرى
كيفية استخراج جواز سفر مصرى
كيفية استخراج جواز سفر مصرى




كيفية استخراج جواز سفر مصرى


اولا : عليك التعرف على فرع لمصلحة الجوازات والهجرة والجنسية الذى تتبع له


ادخل هنا لتعرف اماكن الفروع فى القاهرة الكبرى والمحافظات من هنا

ثانيا : المستندات العامة المطلوبة لمستخرج الجواز لاول مرة


  • بطاقة الرقم القومى لمن بلغت أعمارهم 16 سنة
  • شهادة الميلاد رقم القومى لمن هم دون 16 سنة
  • شهادات القيد الدراسى للطلبة والطالبات
  • عدد 4 صور ملونة على ان تكون الصور حديثة مقاس 6x4 بخلفية بيضاء
  • المؤهل الدراسى ( متوسط - عالى )
  • قيمة رسم جواز السفر المميكن 110 جنية ( مائة وعشرة جنيهات ) ويسلم الجواز بعد ثلاثة أيام من يوم تقديم الطلب .
  • السجل التجارى ( للتجار ) لا يقل قيمة رأس المال للفرد عن خمسة الاف جنية ولم يمض على صلاحيته خمس سنوات
  • هاااام : جميع المستندات سالفة الذكر تقدم اصولها وصورة منها لمناظرتها بمعرفة الموظف المختص واعادة الاصل
ملحوظة : احضر قلم معك حتى لا تتاخر فى البحث عن قلم ( هناك محدش بيساعد D: )

ثالثا : المستندات الاضافية المطلوبة للاناث
  • مستند اثبات الحالة الاجتماعية ( مثل قسيمة الزواج )
رابعا : المستندات الاضافية المطلوبة للذكور
  • مستند التجنيد للمواطنين ابتداء من مواليد 18/3/1941 باستثناء الذين لم يبلغوا 19 سنة بعد
خامسا :
اذهب الى الفرع التابع له من مصلحة الجوازات والهجرة والجنسية سيقدم لك الموظف استمارة ( 29 ) ابدأ بملأ البيانات المطلوبة فى الصفحة الاولى فقط

وهيا :
  • الاسم باللغة العربية والانجليزية
  • تاريخ الميلاد
  • جهه الميلاد / الديانة
  • اخر مؤهل علمى وتاريخة
  • المهنة
  • محل الاقامة فى جمهورية مصر العربية
  • تليفون العمل والمنزل
  • الحالة الاجتماعية واسم الزوج للاناث
  • الرقم القومى
  • نوع الرقم القومى ( شهادة ميلاد - بطاقة )
  • رقم جواز السفر السابق وجهه وتاريخ الاصدار ( عند وجود جواز سابق )
  • اسماء من يمكن مراجعتهم عند الضرورة فى جمهوريه مصر العربية
  • اقرار بان جميع البيانات المدونة والمستندات صحيحة ومطابقة للحالة ولم تستخرج جواز سفر صالح او قابل للتجديد حاليا

ثم تنتظر دورك فى الطابور امام شباك تقديم الطلبات وتسلم الاوراق والاستمارة للمراجعه مع مبلغ 110 جنية
سيقوم موظف الشباك بقص الجزء السفلى من الاستمار وتسليمه لك على ان تعود بعد 3 ايام لاستلام الجواز

ملاحظات :


  • جواز السفر صالحا لمدة سبع سنوات لا تجدد ويجب استخراج جواز سفر جديد
  • يتم تدوين اسم الزوج وجنسيته بجواز سفر الزوجة باللغه العربية وفى حاله رغبة الزوجة فى تدوينة باللغه الاجنبية تتقدم باقرار بذلك
بذلك يكون انتهى خطوات استخراج جواز السفر المصرى

الاجراءات اللازمة للسفرللسعودية

الاجراءات اللازمة للسفرللسعودية
الاجراءات اللازمة للسفرللسعودية
الاجراءات اللازمة للسفرللسعودية
الاجراءات اللازمة للسفرللسعودية






الاجراءات اللازمة للسفرللسعودية(منقول للافادة)

1-بعد ما الكفيل يكلمك في التليفون انك اتقبلت ونجحت في المقابله يروح هو باعت جواب الوكاله علي مكتب السفريات الي بيتعامل معاه في مصر + العقد 0(القنصليه لا تتعامل مع افراد انما مع مكاتب التسفير المعتمده لديها فقط)
2-تروح المكتب وتمضي العقد وتاخده معاك عشان تروح التامينات تغير البطاقه بالمهنه اللي في العقد عشان لازم المهنه تطابق مع الجواز
3-تروح التامينات في شارع الالفي وتروح تامينات العاملين بالخارج وتدفع (80 دولار )وتكون جايب معاك ورق بطاقه مستعجل من العباسيه( ب75 جنيه)(بتطلع بعد 3 ايام) عشان يتختم بس في مشكله هنا لو انت في شركه خاصه ومتأمن عليك لازم تطلع من التامينات بتاعتها ولو في الحكومه يبقي لازم اجازه.
4-بعد كده تاخد ورق البطاقه المختوم وتروح العباسيه وبعد3 ايام تاخد البطاقه الجديده bravo.gif مبروك يا نجم
5-تروح للجوازات اللي انت تبعها وتاخد صورتين خلفيه بيضاء ولو معاك الباسبور القديم تاخده عشان يتلغي وتطلع البازابورت المميكن الجديد بتاع البني أدمين وتدفع (110 جنيه )وتاخده بعد يومين
6-في اليومين دول تروح الجامعه توثق الشهاده بتاعتك من امين عام الجامعه ولو انت طب او صيدله لازم الشهاده الكارتون غير كده ممكن المؤقته
7-بعد الجامعه تروح اي مكتب تصديق للخارجيه وتدفع( 11 جنيه) وتاخد الشهاده
8-غالبا هتلاقي المهنه لاتناسب المؤهل الدراسي بتاعك يبقي لازم شهاده خبره ودي تشوفلك اي حد معاه سجل تجاري وتاخده الشهر العقاري وتكون مظبط شهاده خبره بنفس المسمي الوظيفي ولازم يكون السجل متجدد وبعد كده تروح الخارجيه توثقها زي الشهاده. وفي خطوه كمان مكتب السفريات بيعملها في الحاله دي انه يجيب جواب من الكفيل انه عارف ان مؤهلك غير المهنه بس هو عايزك انت بالذات هما معاهم صيغه معروفه.
9-بعض المهن تحناج شهاده قياس مهاره ودي تروح مكتب العمل تعملها وغالبا المهن دي زي فني اي حاجه او عامل اي حاجه تحتاج مهاره زي ميكانيكي ومبيض..... الخ
10-اخ احنا نسينا الجواز زمانه اتحرق اوكي تروح الجوازات تاخد الباسبور وبعد كده تاخد الورق ده كله في زكيبه وتروح مكتب السفريات.
11-مكتب السفريات هايعملك تسجيل علي النت بتاع شركه التاشيرات الالكترونيه الجديده انجاز ويديلك الرقم
12-تاخد الرقم وتروح بيها معامل وزاره الصحه بشارع الشيخ ريحان (تنزل مخطه مترو السادات وتسأل هناك)عشان تحليل الفيروس وتدفع (120) جنيه وصورتين خلفيه بيضاء
ولازم تتصل( 16082) علشان تحجز معامل الوزارة ولازم يكون قبلها بيوم علشان يرضى يدخلك
13-بعد مايخدوا العينه هايدولك كارت تستلم بيه بعد 3 ايام وطبعا من غير ما اقول لازم تكون هناك الساعه( 8 او 8.30) عشان تكون علي الساعه( 10 او 11) مخلص بعد كده تطلع تتمشي من الوزاره الي شركه جامكا GAMCA في 6 شارعه عاءشه التيموريه بجاردن سيتي امام قسم قصر النيل هاتديهم الباسبور علي الباب وتقعد (10 دقايق) وبعدين هايدولك جواب تحويل لمستشفي من خمس مستشفيات تبعهم
14-تاخد الجواب وتروح المستشفي اللي كاتبينها في الجواب وتروح المستشفي وتدفع 275 جنيه ويعملولك شويه تحاليل وكشف نظر وباطنه ويقلعوك البنطلون اي والله مش عارف ده كشف ايه وتاني يوم تيجي تاخد النتيجه وممكن تخليها مع نتيجه الفيروس عشان يبقي مشوار واحد
15-شوفت نسبنا ايه يامعلم ... الفيش تروح بصورتين خلفيه بيضاء تعمل فيش وتكتب فيه الغرض السفر للسعوديه
16-تجيب زكيبه تانيه غير الاولانيه اللي اتملت وتعبي بقيت الورق وتطلع علي مكتب السفريات وتديله 3صور خلفيه بيضاء
17-المكتب يقدم الورق للقنصليه يوم الاحد او التلات والتأشيره تاخدلها 10 ايام وبعد يومين من التقديم لو ما اترفضش الورق يبقي كده تمام.
ان شاء الله هنتكلم النهاردة علي موضوع شهادة قياس مستوي المهارة

والشهادة دي بتحتاجها لما تكون المهنة اللي في العقد بتاعك مهنة حرفية او فنية زي (مهن البناء والاخشاب زي حداد او لحام او نجار او عامل بناء او كهربائي او فني ....... )
والشهادة دي هتستخدمها في تغيير المهنة في البطاقة الشخصية علشان بعد كده تغير المهنة في جواز السفر وكمان هتحتاج تقدمها مع ورقك في السفارة بعد متوثقها من الخارجية علشان تاخد التأشيرة ان شاء الله .

ودلوقتي الشهادة دي هتطلعها ازاي ؟

هتروح مكتب العمل او مكتب التشغيل اللي في مكان اقامتك وده بيبقي تابع لوزارة القوي العاملة والهجرة
هتعمل حوالة بريدية بمبلغ( 40 جنيه) لحساب مدير عام القوي العاملة في المحافظة اللي انت تابع ليها ( او زي ما مكتب العمل يقولك بالظبط ) + صورة البطاقة وبعدين هيديلك ميعاد علشان تعمل اختبار وده بيتعمل في اي مدرسة صناعية وده عادة بيبقي اجراء روتيني وان شاء الله الكل ينجح فيه
تروح تاني يوم تستلم شهادة قياس مستوي المهارة
تروح بعد كده علي نقابة مهن البناء والاخشاب او نقابة العمال وتدفع هناك( 15 جنيه) رسوم عضوية النقابة وهتاخد ايصال بالمبلغ وشهادة عضوية بالنقابة وكمان هتختم استمارة بطاقة الرقم القومي من النقابة

الخطوة التالية توثيق الشهادة من الخارجية :

لازم تتطلع الاول كارنيه ترخيص مزاولة المهنة من القوي العاملة وده بيطلع من مكتب العمل اللي انت طلعت منه شهادة قياس مستوي المهارة وهتحتاج
1- حوالة بريدية بمبلغ( 30)( جنيه لحساب مدير عام القوي العاملة
2 - شهادة عضوية بالنقابة
3 - صورة البطاقة وصورة شهادة قياس مستوي المهارة وصورة شخصية
وتروح تستلم الكارنيه مختوم بختم النسر تاني يوم من مديرية القوي العاملة
تاخد الكارنيه وشهادة قياس المهارة و مبلغ 11 جنيه وتروح اي مكتب تصديقات تابع لوزارة الخارجية علشان تصدق علي الشهادة

عناوين مكاتب التصديقات في الجمهورية :

http://www.mfa.gov.eg/MFA_Portal/ar-...on+offices.htm


تصريح العمل :
وده بيصدر من تصاريح العمل ودي تابعة لوزارة الداخلية ولو هتطلعه لاول مرة هتحتاج 3 صور خلفية بيضاء+صورة الطاقة + صورة الجواز صفحة 1 اللي فيها البيانات والصفحة اللي فيها التأشيرة المؤهلات العليا بيدفع حوالي (126() جنيه والمؤهلات المتوسطة بيدفع( 87 جنيه) والمصاريف دي عن كل سنة انت شغالها بره مصر وتستلمه بعد 3 ايام وتصريح العمل بيتجدد كل ما تنزل اجازة وده كان بالنسبة لتصريح العمل
تصريح السفر :
وده للناس اللي في سن التجنيد وهتكلم عنه بالتفصيل في المشاركة التالية .
تذاكر الطيران :
فيه خطوط طيران كتير ليها رحلات للسعودية فيه مصر للطيران والخطوط السعودية وطيران ناس وطيران سما وطبعا انت هتبقي مسافر شغل فبتبقي ذهاب فقط .
طيران ناس بيبقي من الاسكندرية وبيروح جدة والرياض بس
طيران سما رحلاته من مطار النزهة بالاسكندرية وعلي ما اذكر من مطار اسيوط كمان وبيروح جدة والرياض والدمام
وانا حجزت فيه الاسكندرية - الدمام مباشر والتذكرة كانت( ب_ 1150 جنيه ) الكلام ده من يومين بالظبط بس موسم الحج التذاكر اكيد هتغلي شوية
مصر للطيران اغلي من سما بكتير يعني من القاهرة للرياض او الدمام في حدود من( 1750 الي 2000) وومكن تزيد حسب المستوي والمواعيد .

والخطوط السعودية اسعارها قريبة من مصر للطيران واحد صاحبي حجز القاهرة الرياض( بــــ 1750 جنيه )من 3 ايام.

الاجراءات الازمة للسفر للكويت

الاجراءات الازمة للسفر للكويت 
الاجراءات الازمة للسفر للكويت 
الاجراءات الازمة للسفر للكويت 
الاجراءات الازمة للسفر للكويت 
الاجراءات الازمة للسفر للكويت 






الإجراءات المتبعة لسفر الكويت

  1. الحجر الصحي الكويتي : الأوراق المطلوبة عدم الممانعة (سمة الدخول) + 2صوره شخصيه + جواز السفر لإعطائك إيصال بموعد للكشف الطبي - العنوان"62 شارع شهاب المهندسين "

  2. فيش وتشبيه:
    موجه لدولة الكويت + توثيق عقد العمل من الخارجية
    العنوان" مصلحة الأدلة الجنائية ش الشيخ ريحان بجوار ألجامعه الأمريكية "
    عنوان الخارجية" شارع احمد عرابي مدينة الطلبة المهندسين " أو اى خارجية تابعه لمحافظتك
  3. الكشف الطبي:
    ا لذهاب في الموعد المحدد للكشف + 2صوره شخصيه + جوازا لسفر+( 350 جنية)
    العنوان" مستشفى دمشق بالمهندسين بجوار الحجر الصحي"

  4. كشف الفيرس:
    كشف فيرس موجه للكويت ودفع مبلغ( 120 جنية)
    العنوان "معامل وزارة الصحة شارع الشيخ ريحان بجوار الجامعة الأمريكية ميدان التحرير محطة
    أنفاق أنور السادات" مترو

  5. في نفس يوم استلام نتائج الكشف الطبي من الحجر الصحي الكويتي التوجه إلى البنك التجاري الدولي لدفع( 300 جنية) باسم سفارة دولة الكويت
    العنوان" شارع بابل متفرع من مصدق الدقي"
    في نفس يوم استلام نتائج الكشف الطبي

  6. مكتب الخبرة بمديرية القوى العاملة
    تسليم الأوراق بمكتب الخبرة وإعطائك موعد للاستلام المطلوبة أصل جواز السفر+ عدم الممانعة (سمة الدخول) + العقد+الكشوف الطبية+ الفيش والتشبيه + إيصال الإيداع (300 ج)
    العنوان" مجمع التحرير الدور الثالث "
    الأوراق المطلوب تجهيزها بعد الحصول على التأشيرة
    1- تصريح العمل من مكتب تصاريح العمل التابع له
    2- تصريح السفر من إدارة التجنيد التابع لها

مجموعة مستشفيات كبرى بالإسكندرية تطلب ممرضات

مجموعة مستشفيات كبرى بالإسكندرية تطلب ممرضات
مجموعة مستشفيات كبرى بالإسكندرية تطلب ممرضات
مجموعة مستشفيات كبرى بالإسكندرية تطلب ممرضات
مجموعة مستشفيات كبرى بالإسكندرية تطلب ممرضات
مجموعة مستشفيات كبرى بالإسكندرية تطلب ممرضات





مجموعة مستشفيات كبرى بالإسكندرية
تعلن عن حاجتها لشغل الوظائف التالية:
· مديرة تمريض.
بكالوريوس تمريض (يفضل دراسات عليا)
خبرة لا تقل عن 7 سنوات في نفس المجال .
·
رئيسة تمريض جميع التخصصات.
خبرة لا تقل عن 5 سنوات في نفس المجال .
·
ممرضات جميع التخصصات.
خبرة لا تقل عن سنتين.
·
ممرضات حديثات التخرج.
برجاء ارسال السيرة الذاتية على البريد الإليكتروني التالي:
Nursing.egy@gmail.com

شركة توظيف عمالة مصرية بالخارج تطلب لشركة سعوديه خد مة عملاء

شركة توظيف عمالة مصرية بالخارج تطلب لشركة سعوديه خد مة عملاء
شركة توظيف عمالة مصرية بالخارج تطلب لشركة سعوديه خد مة عملاء
شركة توظيف عمالة مصرية بالخارج تطلب لشركة سعوديه خد مة عملاء
شركة توظيف عمالة مصرية بالخارج تطلب لشركة سعوديه خد مة عملاء
شركة توظيف عمالة مصرية بالخارج تطلب لشركة سعوديه خد مة عملاء






 
شركة توظيف عمالة مصرية بالخارج تطلب لشركة سعوديه متعاقده مع احد البنوك في المملكة العربية السعودية:
خدمه عملاء مؤهل الدراسي لايقل عن الثانويه العامه العمير لايزيد عن 27 عام ... ان يكون حسن المظهر ولبق
المميزات
راتب للسنه الاولي 3000 ريال + تأمين طبي السنه الثانيه راتب 4500 ريال+تأمين طبي والسنه الثالثه 5500 ريال+ تأمين طبي +علاوه بعد اجتياز للموظف للسنه الاولي وفي حالت تحقيق الهدف المطلوب
برجاء ارسال السيرة الذاتية علي الايميل مع مراعاة كتابة المسمي الوظيفي job.cv2011@yahoo.com

التقديم لاتصالات مصر

التقديم لاتصالات مصر
التقديم لاتصالات مصر
التقديم لاتصالات مصر
التقديم لاتصالات مصر
التقديم لاتصالات مصر
التقديم لاتصالات مصر
التقديم لاتصالات مصر








فى تقديم على الموقع www.etisalat.com.eg

مطلوب فوراً محاسب للسعودية براتب 1700 ريال

مطلوب فوراً محاسب للسعودية براتب 1700 ريال







مطلوب فوراً محاسبين خريجى 2009 أو 2010 أو 2011 للعمل بشركة كبرى بالسعودية يشترط أن يكون لديه رخصة قيادة مهنية و ليست رخصة خاصة براتب 1700 ريال مسمى التأشيرة سائق 0117703034

وظائف المعاقين في السعوديه !

وظائف المعاقين في السعوديه !


عندي سؤال بسيط ارجوا الاجابه عليه
انا بلاقي علي مواقع كتير وظائف للمعاقين في السعوديه ودول الخليج
هي الوظائف دي بتكون للسعوديين ولا ممكن انا كمصري اقدم فيها
يعني عايز اعرف هل اقدر اسافر عن طريق شهاده الاعاقه الي معايا ؟؟؟؟




اتصالات كول سنتر ( بروجكت موبيلى السعوديه)

اتصالات كول سنتر ( بروجكت موبيلى السعوديه)


اتصالات كول سنتر ( بروجكت موبيلى السعوديه)

السلام عليكم يا شباب

الموضوع واضح من العنوان

شركه موبيلى السعوديه هتفتح كول سنتر ليها فى مصر تحت رعايه اتصالات طبعا

المصدر موثوق منه

لكن مفيش اميل تقدر تبعت عليه لان الخبر جايلى على ميل الشغل

لذلك اللى حابب يقدم يقدر يروح اتصالات العباسيه ويسال لانهم محتاجين ناس الفتره دى

واخيرا المرتب 1400

فية شركة اسمها cnp group تعلن عن وظائف واخر معاد للتقديم 25 /12/2011

فية شركة اسمها cnp group تعلن عن وظائف واخر معاد للتقديم 25 /12/2011


فية شركة اسمها cnp group تعلن عن وظائف واخر معاد للتقديم 25 /12/2011

فية شركة اسمها cnp group تعلن عن وظائف واخر معاد للتقديم 25 /12/2011
دى شركة فى المعادى ومنزلة اعلان جديد انها طالبة طلبة وخريجين للتوظيف بس انا مش عارفة ان كان الكلام صح ولا غلط انا دخلت الموقع ولاقيتة بجد بس ماعدا انهم محتاجين فلوس كفترة تدريب لحاجات معينة كورسات يعنى وبعد كدة يوظفوا الناس انا هكتب الموقع ورجاءا حد يساعدنى نعرف الحقيقة ان كانوا صح ولا نصب خاصة انهن مسميين الوظائف دى بالمشروع المصرى للتدريب والتوظيف الموقع اهو www.cnp-group.net/careers.htmlحد يشوفة وييرد علية عشان لو كدة نلحق كلنا نقدم

امتحان البنوك بتاع حازم حسن

انا عامل االموضوع ده علشان اطمن اللى هيمتحنوا قريب فى حازم حسن ان امتحان البنك هيكون سهل جدا
وهو عباره
50 سؤال iq اتافه جدا
20 سؤال رياضه هايف جدا لو فيه حاجه صعبه هتكون مساخة شكل كده انا معرفوش وقسمه موطله بدون اله حاسبه
وامتحان انجليزى وسط
وبعديه انترفيو بسيط قوى
انا امتحنت الامتحان ده لان الفيوم اول محافظه تدخل على الامتحان ولسه مستنى النتيجه
فبعد اذنكم تدعوليا انى اتقبل
وانا تحت امركم فى اى استفسار بخصوص امتحان حازم حسن

وظائف محاسبة متجدده

ان شاء الله يا شباب انا هحاول اعرض مجموعة وظايف للمحاسبيين يوميا ومتجدده ان شاء الله :-
وأتمنى من الادارة التثبيت مع ان شاء الله حرصى يوميا على وضع وظايف اعلانات للمحاسبيين ليكون موضوع خاص بوظايف المحاسبيين :-



وظايف بتاريخ 1/11/2011 :-


مطلوب محاسب

اسم الوظيفة المطلوبة: مطلوب محاسب الراتب/الأجر: 1000 مكان العمل: الجيزة، مصر
ناشر الوظيفة: بشرة خير للتجارة والتسويق القسم: مال ومحاسبة تاريخ نشر الوظيفة: 2011-11-01 تاريخ اغلاق الوظيفة: 2011-12-01تفاصيل الوظيفة:
مطلوب محاسب للعمل بشركة تسويق شرط حاصل على بكالريوس تجارة حديث أو قديم له خبرة بالمعاملات البنكية ويشترط قرب السكن من فيصل والهرم مواعيد العمل من10ص:6م براتب 1000ج

ammar_center2010@yahoo.com








محاسبيين خبرة للعمل بشركة كبري للنقليات شرط الخبرة والشروط الاتية

اسم الوظيفة المطلوبة: محاسبيين خبرة للعمل بشركة كبري للنقليات شرط الخبرة والشروط الاتية الراتب/الأجر: مجزى مكان العمل: السعودية
الوظيفة للمقيمين في: مصر
ناشر الوظيفة: شركة سجا لحلول التوظيف القسم: مال ومحاسبة تاريخ نشر الوظيفة: 2011-11-01 تاريخ اغلاق الوظيفة: 2011-12-01
تفاصيل الوظيفة:
لشركة عالمية للنقل الثقيل تعمل في المجالات الاتية:ـــ تعلن شركة سجا لحلول التوظيف عن طلبها
_ الامدادات والصيانة
_المواد البترولية ومشتقاتها
_السيارات الالكتروس (مرسيدس) والاشراف العام
عن طلبها التخصصات الاتية للعمل بالشركة برواتب مجزية :ـــــ

job@sgahr.com




محاسبين مالى 2 الى 5 سنوات خبرة للسفر فورا

اسم الوظيفة المطلوبة: محاسبين مالى 2 الى 5 سنوات خبرة للسفر فورا الراتب/الأجر: مجزى جدا حسب الخبرة مكان العمل: السعودية
الوظيفة للمقيمين في: مصر
ناشر الوظيفة: المحايد للتوظيف بالخارج القسم: مال ومحاسبة تاريخ نشر الوظيفة: 2011-11-01 تاريخ اغلاق الوظيفة: 2011-12-01تفاصيل الوظيفة:
مطلوب محاسبين مالى من سنتين الى خمس سنوات خبرةللعمل بكبرى الشركات العالمية والشركة تصنيف اول ويتضمن العرض:
.توفير السكن او بدل سكن 3 شهور من الراتب الاساسى
.توفير العلاج
.توفير الانتقالات او توفير سيارة
.توفير تذاكر طيران
.الراتب مجزى حسب الخبرة
وسرعة ارسال السيرة الذاتية الينا مع كتابة عبارة (محاسب مالى) عند الارسال والسفر فورا والمطلوب لايقل عن 20 محاسب
hr858hr@gmail.com


















وظيفة محاسب حديث التخرج : -

مطلوب محاسب حديث التخرج(جامعة القاهره او عين شمس) للعمل بمصنع بالمعادى
ahmed_raouf29@hotmail.com






مطلوب للتعين فورآ لشركه مواد غذائيه
محاسبين خبره من 3 سنوات الى 5 سنوات بنفس المجال
ويفضل من يعمل على برامج حسابات و دفترى
والمقابلات يوميآ من الإثنين 1/11 الى الخميس 4/11
ويفضل قاطنى جسر السويس وضواحيها
... للإتصال على رقم 01002503583






مطلوب محاسب :

شركه مواد غذائيه تطلب:


-محاسبين

خبره من 3 سنوات الى 5 سنوات بنفس المجال

ويفضل من يعمل على برامج حسابات و دفترى

والمقابلات يوميآ من الإثنين 1/11 الى الخميس 4/11

ويفضل قاطنى جسر السويس وضواحيها

للإتصال على رقم 0100250358

أو
رقم الجوال 01002503583







مطلوب محاسب


اسم الوظيفة المطلوبة: محاسب تكاليف الراتب/الأجر: فى المقابله
مكان العمل: السعودية
الوظيفة للمقيمين في: مصر
ناشر الوظيفة: egypt r القسم: وظائف متنوعة تاريخ نشر الوظيفة: 2011-11-01 تاريخ اغلاق الوظيفة: 2011-12-01
تفاصيل الوظيفة:
محاسبين تكاليف خبرة 3 سنوات على الاقل فى المجال الصناعى --- يرجى كتابة المسمى الوظيفى


hr22555@yahoo.com








مطلوب عاجلا للسعودية محاسب مالى ومحاسب تكاليف ومديرمالى

اسم الوظيفة المطلوبة: مطلوب عاجلا للسعودية محاسب مالى ومحاسب تكاليف ومديرمالى الراتب/الأجر: يحدد لاحقا مكان العمل: الدمام، السعودية
الوظيفة للمقيمين في: مصر
الموضوع الأصلى من هنا: منتدى معاصرون http://www.mo3asron.com/vb/showthread.php?t=15968
ناشر الوظيفة: برايت ستار القسم: مال ومحاسبة تاريخ نشر الوظيفة: 2011-11-1 تاريخ اغلاق الوظيفة: 2011-11-30




تفاصيل الوظيفة:
للعمل بشركة سعودية كبرى تعمل فى مجال الانشاءات والصرف الصحى خبرة لاتقل عن اربع سنوات فعلية متواصلة فى مجال محاسبة المقاولات او الأنشطة الصناعية --—- يشترط اجادة الانجليزية والبرامج المحاسبية المتنوعة وعمل الميزانيات العمومية والقوائم المالية ( قائمة الدخل—قائمة التدفقات النقدية )
يرجى ارسال السيرة الذاتية باللغة العربية والانجليزية ( بصيغة وورد فقط) وصورة شخصية حديثة وصورة المؤهل
ولابد من كتابة اسم الوظيفة المتقدم لها فى الموضوع باللغة العريية
ولن يلتفت الى اى سيرة ذاتية غير مكتوبة باللغتين او غي مستوفاة الشروط بالكامل
bscoman@gmail.com












مطلوب محاسبين للعمل في كبرى شركات المقاولات بالرياض

اسم الوظيفة المطلوبة: مطلوب محاسبين للعمل في كبرى شركات المقاولات بالرياض الراتب/الأجر: 1600 ريال مكان العمل: الرياض، السعودية
الوظيفة للمقيمين في: مصر
ناشر الوظيفة: المهندس / أحمد اسماعيل القسم: مال ومحاسبة تاريخ نشر الوظيفة: 2011-11-1 تاريخ اغلاق الوظيفة: 2011-11-30
تفاصيل الوظيفة:
مطلوب محاسبين للعمل في كبرى شركات المقاولات بالرياض بالمواصفات التالية و العرض التالي ايضاً :-
1- يشترط خب رة لا تقل عن 2 عام في مجال المحاسبة في شركات ولا تزيد عن 4 سنوات و يفضل لو عمل بشركات مقاولات من قبل
2- يجيد استخادم الحاسب الالي جيدا و اللغة الانلجيزية
3- لبق في الحديث و حسن المظهر و يتمتع بشخصية قوية
العرض الوظيفي : -
1- الراتب الاساسي 1600 ريال
2- العقد 4 سنوات زياده سنوية لا تقل عن 7 % و تزيد حسب تقييم الاداء
3- السكن مؤمن + الانتقالات + التأمين الطبي الشامل
4- مسمى التأشيرة محاسب صريحة
5- تذاكر طيران في الاجازات و نهاية العقد مع العلم اول اجازة بعد عامان
الرجاء على من يوافق على العرض و تتطابق معه الشروط ارسال السير الذاتية على الايميل و كتابه مسمى الوظيفة في موضع الايميل ( محاسب موافق على عرض الرياض )


a.ismail.elmaaly@gmail.com










مطلوب محاسبيين :

مكان العمل : السعودية

براتب مجزى حديثى التخرج


ترسل السير الذاتية على :

merotop60@yahoo.com

الاتصال على :
0193881403













مطلوب محاسبيين :-
شركة استثمار عقارى تطلب:
ـ محاسبين

ـ خبرة 3 سنوات

ـ ترسل السيرة الذاتية على


elreyad.cairo@yahoo.com

ـ ت: ‌20606660-012






















مطلوب محاسبيين من اسكندرية :-


مطلوب محاسبين خبره 5 سنوات شرط الاقامه بمدينه الاسكندريه الخبره باداره الاعمال الكمبيوتر جيدبجميع عناصر الانجليزي جيد- النت جيد اعداد الميزانيه وكتابه الاقرارات الضريبيه -واعمال الضرائب
رقم الجوال 0106065790






وظائف بالهيئة العامه للجهاز التنفيذي لمشروعات تحسين الاراضي

وظائف بالهيئة العامه للجهاز التنفيذي لمشروعات تحسين الاراضي

مطلوب بالهبئه العامه للجهاز التنفيذي لمشروعات تحسين الاراضي الوظائف الآتيه


كاتب

الوصف العام للوظيفة : تقع هذه الوظيفة بإحدى التقسيمات التنظيمية المتخصصة بالإدارة المركزية للشئون المالية والإدارية والسكرتارية والمحفوظات والاستعلامات يعمل شاغل الوظيفة تحت الإشراف المباشر لرئيسه المختص

المهارات الأساسية :
  • اعداد وتجهيز البيانات المطلوبه للعمل
  • انشاء وفتح ملفات خدمه للعاملين
المهارات الفنية : مراقبه حركه العاملين عند دخولهم وخروجهم وتصنيف الكتب الدوريه ويؤدي مايسند اليه من اعمال اخرى مماثله

سنوات الخبرة : خبره سنه في مجالات عمل الهيئه

النوع : ذكر, أنثى

المؤهل : مؤهل دراسي متوسط مناسب لنوع الوظيفه

تاريخ بداية الإعلان :25/12/2011

تاريخ انتهاء التقدم:29/12/2011

عدد الأشخاص المطلوبين للوظيفة :253

بيانات الاتصال والتقدم بالجهات :ديوان عام الهيئه بالمناطق الاتيه(الديوان العام-الشرقيه -كفر الشيخ -المنيا-أسيوط -بني سويف-دمياط-اسكندريه-النوباريه-القليوبيه-الغربيه-مطروح-البحيره-الدقهليه-الوادي الجديد-قنا-سوهاج-اسوان-الجيزه-الفيوم-الاسماعيليه-بورسعيد-المنوفيه-الاقصر-العريش وشمال سيناء)

المستندات المطلوبة :
  1. شهادة المؤهل
  2. شهادة ميلاد
  3. الموقف من التجنيد
  4. رخصه قياده
  5. صحيفه الحاله الجنائيه
  6. كشف طبي
  7. استماره103

فني زراعي

الوصف العام للوظيفة : تقع هذه الوظيفة بإحدى التقسيمات التنظيمية وتختص بالمساعدة في تنفيذ الأعمال الفنية الخاصة بمشروعات تحسين وصيانة الأراضي ويعمل شاغل الوظيفة تحت الإشراف المباشر لرئيسه المختص

المهارات الأساسية :تنفيذ ما يسند إليه من أعمال تحسين وصيانة الأراضي في الأعمال الخاصة(حرث تحت التربة - جبس زراعي.........الخ


المهارات الفنية : عداد الماكينات التي تحال إليه واستيفاء وتحليل الموضوعات المطلوبة واتخاذ ما يلزم بشأنها وفتح الملفات والسجلات ورصد البيانات –يؤدي ما يسند إليه من أعمال أخرى مماثله

سنوات الخبرة : خبره سنه في مجالات عمل الهيئه

النوع : ذكر, أنثى

المؤهل : مؤهل دراسي متوسط مناسب لنوع الوظيفه

تاريخ بداية الإعلان :25/12/2011

تاريخ انتهاء التقدم:29/12/2011

عدد الأشخاص المطلوبين للوظيفة :83

بيانات الاتصال والتقدم بالجهات :ديوان عام الهيئة بالمناطق الآتية (الديوان العام-الشرقية - كفر الشيخ-المنيا-أسيوط - بني سويف-دمياط- اسكندرية-النوباريه-القليوبيه- الغربيه-البحيره-الدقهليه-الوادي الجديد-قنا-سوهاج-اسوان-الاسماعيليه-الفيوم-المنوفيه-الاقصر-بورسعيد)

المستندات المطلوبة :
  1. شهادة ميلاد
  2. الموقف من التجنيد
  3. رخصه قياده
  4. صحيفه الحاله الجنائيه
  5. كشف طبي
  6. استماره103
فني صناعي

الوصف العام للوظيفة : تقع هذه الوظيفة بإحدى التقسيمات التنظيمية وتختص بالمساعدة في تنفيذ الأعمال الفنية الخاصة بمشروعات تحسين وصيانة الأراضي ويعمل شاغل الوظيفة تحت الإشراف المباشر لرئيسه المختص

المهارات الأساسية :خبرة في صيانة المعدات والأجهزة والآلات ووسائل النقل المختلفة

المهارات الفنية : حضور اللجان الفنية

سنوات الخبرة : خبره سنه في مجالات عمل الهيئه

النوع : ذكر, أنثى

المؤهل : مؤهل دراسي بين المتوسط والعالي أو متوسط أو اقل من المتوسط مناسب لنوع العمل

تاريخ بداية الإعلان :25/12/2011

تاريخ انتهاء التقدم:29/12/2011

عدد الأشخاص المطلوبين للوظيفة :61

بيانات الاتصال والتقدم بالجهات


ديوان عام الهيئة بالمناطق الآتية (الديوان العام-الشرقية- كفر الشيخ-المنيا-أسيوط - بني سويف- الإسكندرية-الغربية-البحيرة –الدقهلية - قنا- سوهاج-اسوان-الجيزه-الفيوم)

المستندات المطلوبة :
  1. شهادة ميلاد
  2. الموقف من التجنيد
  3. رخصه قياده
  4. صحيفه الحاله الجنائيه
  5. كشف طبي
  6. استماره103
ميكانيكي

الوصف العام للوظيفة :تقع هذه الوظيفة بالهيئة وتختص بعمليات الإصلاح الميكانيكية ويعمل شاغل الوظيفة تحت الإشراف المباشر لرئيسه المختص وينتج عن خطأ شاغل الوظيفة بعض التلفيات في الخامات والأدوات المستخدمة

المهارات الأساسية :خبره في الإصلاحات الميكانيكية طبقا للأصول الفنية

المهارات الفنية :
  • له الخبره في التصرف عند حدوث عطل مفاجئ بما يكفل استمرار العمل
  • تشغيل الماكينات والالات بالطرق السليمه ويؤدي ما يسند اليه من اعمال اخري مماثله
سنوات الخبرة : خبره سنه في مجالات عمل الهيئه

النوع : ذكر, أنثى

المؤهل : الالمام بمبادئ القراءه والكتابه ومبادئ الحساب

تاريخ بداية الإعلان :25/12/2011

تاريخ انتهاء التقدم:29/12/2011

عدد الأشخاص المطلوبين للوظيفة :19

بيانات الاتصال والتقدم بالجهات :

ديوان عام الهيئة بالمناطق الآتية ديوان عام المناطق الاتيه (الشرقيه- كفر الشيخ-المنيا-بني سويف - اسكندريه-البحيره-الاقصر)

المستندات المطلوبة :
  1. شهادة ميلاد
  2. الموقف من التجنيد
  3. رخصه قياده
  4. صحيفه الحاله الجنائيه
  5. كشف طبي
  6. استماره103

محاسب

الوصف العام للوظيفة : تقع هذه الوظيفة بإحدى التقسيمات التنظيمية المتخصصة بالإدارة المركزية للشئون المالية والإدارية والسكرتارية والمحفوظات والاستعلامات يعمل شاغل الوظيفة تحت الإشراف المباشر لرئيسه المختص

المهارات الأساسية :خبره في مراجعه الأعمال الداخلية دفتريا ومستنديا وتحقيق توازن المراجعة شهريا

المهارات الفنية : إعداد حسابات تكلفه خدمات التحسين وقيدها بالسجلات وقوائم التكاليف

سنوات الخبرة : خبره سنه في مجالات عمل الهيئه

النوع : ذكر, أنثى

المؤهل : مؤهل دراسي مناسب (بكالوريوس تجاره - محاسبه)

تاريخ بداية الإعلان :25/12/2011

تاريخ انتهاء التقدم:29/12/2011

عدد الأشخاص المطلوبين للوظيفة :29

بيانات الاتصال والتقدم بالجهات ديوان عام الهيئة بالمناطق الآتية (الديوان العام-كفر الشيخ- بني سويف- دمياط –أسكندرية -النوبارية-الغربية – الدقهلية - قنا- الجيزه)

المستندات المطلوبة :
  1. شهادة ميلاد
  2. شهادة المؤهل
  3. كشف طبي
  4. استمارة 103
  5. صحفيه الحالة الجنائية
  6. الموقف من التجنيد

محامي


الوصف العام للوظيفة :تقع هذه الوظيفة بالإدارة العامة للشئون القانونية والتقسيمات التنظيمية التابعة لها
المهارات الأساسية :القيام بالأعمال القانونية المطلوب انجازها تحت الأحكام الصادرة من المحاكم ضد الهيئة و وتقريرها أو الطعن عليها
المهارات الفنية :خبره في إعداد الفتاوى والآراء القانونية للموضوعات التي يتعرض عليه وإعداد ما يلزم لشأنها-إجراء التحقيقات في المخالفات
سنوات الخبرة : خبره سنه في مجالات عمل الهيئه
النوع : ذكر, أنثى
المؤهل :ليسانس حقوق

تاريخ بداية الإعلان :25/12/2011
تاريخ انتهاء التقدم:29/12/2011
عدد الأشخاص المطلوبين للوظيفة :7
بيانات الاتصال والتقدم بالجهات ديوان عام الهيئة بالمناطق الآتية (الديوان العام-الشرقية-كفر الشيخ)

المستندات المطلوبة :

1. شهادة ميلاد
2. شهادة المؤهل
3. كشف طبي
4. استمارة 103
5. صحفيه الحالة الجنائية
6. الموقف من التجنيد

أخصائي زراعي

الوصف العام للوظيفة :تقع هذه بإحدى التقسيمات التنظيمية المختصة بالهيئة تختص بإجراء التحاليل الخاصة بالتربة وما يتعلق بتحاليل مياه الري والصرف
المهارات الأساسية :خبرة في إجراء التحاليل الخاصة بالتربة وتحليل مياه الري والصرف بمختلف الطرق الحديثة
المهارات الفنية :تنفيذ عمليات التحسين في مواعيدها المحددة والتسويات بالليزر وإعداد الدراسات والمذكرات والتقارير طبقا للتوجهات الصادرة إليه

سنوات الخبرة : خبره سنه في مجالات عمل الهيئه
النوع : ذكر, أنثى
المؤهل :مؤهل دراسي عالي(زراعه)


تاريخ بداية الإعلان :25/12/2011
تاريخ انتهاء التقدم:29/12/2011
عدد الأشخاص المطلوبين للوظيفة :60
بيانات الاتصال والتقدم بالجهات: ديوان عام الهيئة بالمناطق الآتية (الديوان العام-الشرقية - كفر الشيخ –المنيا –أسيوط -الإسكندرية-النوبارية-الغربية-البحيرة-الدقهلية-الوادي الجديد-قنا-سوهاج-أسوان-الجيزة-الأقصر-العريش وشمال سيناء

المستندات المطلوبة :

1. شهادة ميلاد
2. شهادة المؤهل
3. كشف طبي
4. استمارة 103
5. صحفيه الحالة الجنائية
6. الموقف من التجنيد

أخصائي شئون عاملين

الوصف العام للوظيفة :تقع هذه الوظيفة بالإدارة العامة للشئون المالية والإدارية ضمن وظائف الإدارة العامة لشئون العاملين والتقسيمات التنظيمية التابعة لها
المهارات الأساسية :إعداد المذكرات والقرارات الخاصة بشئون العاملين لاعتمادها والاشتراك في الدراسات المتنوعة الخاصة
المهارات الفنية :خبره في إنجاز ما يسند إليه من أعمال أخرى مماثله
سنوات الخبرة : خبره سنه في مجالات عمل الهيئه

النوع : ذكر, أنثى
المؤهل :مؤهل دراسي مناسب (بكالوريوس تجاره - محاسبة )



تاريخ بداية الإعلان :25/12/2011
تاريخ انتهاء التقدم:29/12/2011
عدد الأشخاص المطلوبين للوظيفة :14
بيانات الاتصال والتقدم بالجهات:ديوان عام الهيئة بالمناطق الآتية (الديوان العام- كفر الشيخ-مطروح-البحيرة- قنا-الفيوم)

المستندات المطلوبة :

1. شهادة ميلاد
2. شهادة المؤهل
3. كشف طبي
4. استمارة 103
5. صحفيه الحالة الجنائية
6. الموقف من التجنيد


عامل حراسه

الوصف العام للوظيفة : تقع هذه الوظيفة بالهيئة وتختص بالقيام بحراسه مباني الهيئة ومعداتها وممتلكاتها ويعمل شاغلها تحت الإشراف المباشر للرئيس المختص
المهارات الأساسية :خبره في مجال حراسه المباني والممتلكات من مكاتب واثاث.....الخ
المهارات الفنية :يؤدي مايسند اليه من اعمال إضافيه أخرى
سنوات الخبرة : خبره سنه في مجالات عمل الهيئه
النوع : ذكر, أنثى
المؤهل :الالمام بمبادئ القراءة والكتابة ومبادئ الحساب


تاريخ بداية الإعلان :25/12/2011
تاريخ انتهاء التقدم:29/12/2011
عدد الأشخاص المطلوبين للوظيفة :200
بيانات الاتصال والتقدم بالجهات : ديوان عام الهيئة بالمناطق الآتية (الديوان العام-الشرقية - كفر الشيخ-المنيا-أسيوط - بني سويف-دمياط-الإسكندرية-النوبارية - القليوبية-البحيرة-الوادي الجديد-الغربية-مطروح- الدقهليه -سوهاج-اسوان- الجيزه- الفيوم-الاسماعيليه- بور سعيد- توشكى-الأقصر-السويس-المنوفية-قنا-العريش وشمال سيناء)

المستندات المطلوبة :


  1. الموقف من التجنيد
  2. شهادة ميلاد
  3. صحيفة الحالة الجنائية
  4. كشف طبي
  5. استمارة 103
عامل خدمات وحرفي

الوصف العام للوظيفة :تقع هذه الوظيفة بالهيئة وتختص بتنفيذ الأعمال التي يكلفه بها مرؤوسيه ويعمل شاغل الوظيفة تحت الإشراف المباشر لرئيسه المختص
المهارات الأساسية :له القدرة على تنفيذ ما يسند إليه من أعمال
المهارات الفنية :خبره في تنظيف الحجرات والمكاتب ومحتويات المبني والمحافظة عما بعهدته من المكاتب وأدواتها-له خبره بسيطة بالآلات والأدوات المستخدمة بالعمل وتجهيز الأدوات الخاصة بالعمل
سنوات الخبرة : خبره سنه في مجالات عمل الهيئه
النوع : ذكر, أنثى
المؤهل :الإلمام بمبادئ القراءة والكتابة ومبادئ الحساب


تاريخ بداية الإعلان :25/12/2011
تاريخ انتهاء التقدم:29/12/2011
عدد الأشخاص المطلوبين للوظيفة :88
بيانات الاتصال والتقدم بالجهات:ديوان عام الهيئة بالمناطق الآتية (الديوان العام-الشرقية-كفر الشيخ-المنيا-أسيوط - بني سويف-اسكندريه-النوباريه-القليوبيه-البحيره-الدقهليه-قنا-سوهاج-اسوان-الجيزه-الفيوم-الاسماعليه-بورسعيد-السويس-المنوفيه)

المستندات المطلوبة :


  1. شهادة ميلاد
  2. كشف طبي
  3. الموقف من التجنيد
  4. صحيفه الحالة الجنائية
  5. استماره103

سائق تريلا

الوصف العام للوظيفة :تقع هذه الوظيفة بالهيئة وتختص بقياده سيارات التريلا ومعرفه الإصلاحات ويعمل شاغل الوظيفة تحت الإشراف المباشر لرئيسه المختص
المهارات الأساسية :قياده سيارات التريلا- تنفيذ الأوامر الصادرة إليه والالتزام بالمواعيد المحددة
المهارات الفنية :يؤدي ما يسند اليه من اعمال اخرى مماثله
سنوات الخبرة : خبره سنه في مجالات عمل الهيئه
النوع : ذكر, أنثى
المؤهل :الإلمام بمبادئ القراءة والكتابة ومبادئ الحساب


تاريخ بداية الإعلان :25/12/2011
تاريخ انتهاء التقدم:29/12/2011
عدد الأشخاص المطلوبين للوظيفة :2
بيانات الاتصال والتقدم بالجهات :ديوان عام الهيئة بالمناطق الآتية (الفيوم-الغربية)

المستندات المطلوبة :
  1. الموقف من التجنيد
  2. رخصه قياده
  3. شهادة ميلاد
  4. صحيفة الحالة الجنائية
  5. كشف طبي
  6. استمارة 103

سائق جرار

الوصف العام للوظيفة :تقع هذه الوظيفة بالهيئة وتختص بقياده الجرارات في أماكن التشغيل ويعمل شاغل الوظيفة تحت الإشراف المباشر لرئيسه المختص وقد ينتج عن خطأ شاغل الوظيفة تعريض الجرار للتلف
المهارات الأساسية :خبرة في قياده جميع انواع الجرارات تحت أي ظرف من ظروف التشغيل
المهارات الفنية :معرفه جميع أجزاء الجرار وكيفيه تشغيل الجرار في الأراضي وأماكن التشغيل
سنوات الخبرة : خبره سنه في مجالات عمل الهيئه
النوع : ذكر, أنثى
المؤهل :الالمام بمبادئ القراءه والكتابه ومبادئ الحساب


تاريخ بداية الإعلان :25/12/2011
تاريخ انتهاء التقدم:29/12/2011
عدد الأشخاص المطلوبين للوظيفة :74
بيانات الاتصال والتقدم بالجهات :ديوان عام مناطق الهيئة بالمحافظات الآتية(الشرقية-كفر الشيخ-المنيا-أسيوط - بني سويف-أسكندريه-النوبارية-القليوبية-البحيرة-الوادي الجديد-سوهاج-أسوان-الجيزة- الفيوم- توشكى)

المستندات المطلوبة :
  1. الموقف من التجنيد
  2. رخصه قياده
  3. شهادة ميلاد
  4. صحيفة الحالة الجنائية
  5. كشف طبي
  6. استمارة 103

سائق سيارة

الوصف العام للوظيفة :تقع هذه الوظيفة بالهيئة وتختص بمعرفه قياده جميع أنواع السيارات ويعمل شاغل الوظيفة تحت الإشراف المباشر لرئيسه المختص وينتج عن خطأ شاغل الوظيفة تعريض أرواح الغير للخطر
المهارات الأساسية :معرفه قيادة جميع أنواع السيارات
المهارات الفنية :معرفه قيادة جميع أنواع السيارات
سنوات الخبرة : خبره سنه في مجالات عمل الهيئه
النوع : ذكر, أنثى
المؤهل :الإلمام بمبادئ القراءة والكتابة ومبادئ الحساب


تاريخ بداية الإعلان :25/12/2011
تاريخ انتهاء التقدم:29/12/2011
عدد الأشخاص المطلوبين للوظيفة :11
بيانات الاتصال والتقدم بالجهات:ديوان عام الهيئة بالمناطق الآتية (الشرقية - المنيا - الإسكندرية - البحيرة- سوهاج- الفيوم- العريش وشمال سيناء)

المستندات المطلوبة :
  1. الموقف من التجنيد
  2. رخصه قياده
  3. شهادة ميلاد
  4. صحيفة الحالة الجنائية
  5. كشف طبي
  6. استمارة 103

سائق لودر

الوصف العام للوظيفة :تقع هذه الوظيفة بالهيئة وتختص بقياده سيارات اللودر
المهارات الأساسية :خبره في مجال قياده اللودر تحت أي ظرف من ظروف التشغيل
المهارات الفنية :معرفه جميع أجزاء اللودر وكيفيه تشغيل اللودر في أماكن التشغيل
سنوات الخبرة : خبره سنه في مجالات عمل الهيئه
النوع : ذكر, أنثى
المؤهل :الإلمام بمبادئ القراءة والكتابة ومبادئ الحساب


تاريخ بداية الإعلان :25/12/2011
تاريخ انتهاء التقدم:29/12/2011
عدد الأشخاص المطلوبين للوظيفة :6
بيانات الاتصال والتقدم بالجهات:ديوان عام الهيئة بالمناطق الآتية (كفر الشيخ - الجيزة - الفيوم)

المستندات المطلوبة :
  1. الموقف من التجنيد
  2. رخصه قياده
  3. شهادة ميلاد
  4. صحيفة الحالة الجنائية
  5. كشف طبي
  6. استمارة 103
سائق حفار

الوصف العام للوظيفة :تقع هذه الوظيفة بالهيئة وتختص بقياده سيارات الحفار ويعمل شاغل الوظيفة تحت الإشراف المباشر لرئيسه المختص
المهارات الأساسية :تقع هذه الوظيفة بالهيئة وتختص بقياده سيارات الحفار ويعمل شاغل الوظيفة تحت الإشراف المباشر لرئيسه المختص
المهارات الفنية :معرفه أجزاء الجرارات وكيفيه تشغيلها له خبره في انجاز ما يسند إليه من أعمال أخرى
سنوات الخبرة : خبره سنه في مجالات عمل الهيئه
النوع : ذكر, أنثى
المؤهل :الإلمام بمبادئ القراءة والكتابة ومبادئ الحساب


تاريخ بداية الإعلان :25/12/2011
تاريخ انتهاء التقدم:29/12/2011
عدد الأشخاص المطلوبين للوظيفة :37
بيانات الاتصال والتقدم بالجهات :الإلمام بمبادئ القراءة والكتابة ومبادئ الحساب

المستندات المطلوبة :
  1. الموقف من التجنيد
  2. رخصه قياده
  3. شهادة ميلاد
  4. صحيفة الحالة الجنائية
  5. كشف طبي
  6. استمارة 103
  7. رخصه قياده

مطلوب عاجلا لمطعم اربع نجوم بوسط البلد وظائف متنوعة للاستفسار على رقم 0127458415

مطلوب عاجلا لمطعم اربع نجوم بوسط البلد وظائف متنوعة للاستفسار على رقم 0127458415 والشروط التفرغ وانهاء الخدمة العسكرية وارسال ايميل ملحق بة السى فى الخاص ورقم التليفون

وظائف قطاع التمثيل التجاري , وزارة الصناعة والتجارة الخارجية

مطلوب

باحث قانون ثالث , ليسانس الحقوق


أخصائي شئون مالية ثالث ,. مؤهل عالي من إحدى الكليات أو المعاهد التجارية العليا


أخصائي شئون عاملين ثالث , ( التجارة – الحقوق ) أو المعاهد العليا التجارية


أخصائي شئون إدارية ثالث ,. مؤهل عالي مناسب من إحدى الكليات أو المعاهد العليا


كاتب رابع , مؤهل فوق متوسط أو متوسط مناسب

( ثانوية عامة أو ثانوية أزهرية – دبلوم المدارس الثانوية التجارية )

الشروط


الإلمام بإحدى اللغات (الانجليزية ، الفرنسية )


الإلمام باستخدام الحاسب الآلي


حسن المظهر


لا يقل عن 21 سنة ولا يزيد عن 30 سنة


مطلوب


أمن وخدمات


الشروط


ان يكون حاصل على الشهادة الإعدادية أو الابتدائية أو يجيد القراءة والكتابة – حسن المظهر

لا يقل عن 18 سنة ولا يزيد عن 30 سنة


المستندات المطلوبه


المؤهل الدراسي

شهادة الميلاد
شهادة أداء الخدمة العسكرية أو الإعفاء منها
صحيفة حالة جنائية موجهة لقطاع التمثيل التجاري



اخر موعد للنقديم

17/10/2011

للتواصل


2 أبراج وزارة المالية شارع امتداد رمسيس - مدينة نصر - وزارة الصناعة والتجارة الخارجية - قطاع التمثيل التجاري الدور الأول برج رقم (5)

وظائف 2012

- اخصائي موارد بشرية - خريج حقوق - ذو خلفيه قانونيه بقوانين العمل وكتابه العقود
للعمل بمكتب استشاري هندسي بالرياض
الراتب 1800 ريال + السكن + الانتقالات + باقي العرض
التأشيرة : بمهنة عامل يتم تغيرها بعد السفر بالمهنة المطلوبة
... الاوراق المطلوبه : جواز سفر بمهنة عامل ( يعني بطاقه بمهنة عامل )
في حالة الموافقه على العرض الرجاء تشريفنا بالمكتب لعمل مقابله يوميا من الساعه م3 الى 5 م
لتأكيد الميعاد : 01111418887
للاستفسار عن اي تفاصيل تخص العقد الرجاء الاتصال على 01112289001



Alexandria Sugar Company, The Savola Group

Job Title : Personnel Officer
Location : Alexandria
1- Assisting in Payroll
2- Contracts, Social insurance , labor relation office
... 3- Administrating Attendance
4- Leave balances
5- Employees filing system
Experience Years : 6-9
E-Mail: applyasc@savola.com

A multinational company in (Alexandria El Amirya) required

the following positions:
- HR Manager 12-15 Yrs. Experience in Training, Organization Development, Skills mapping
For apply send your CV to (afco.hr@adityabirla.com

HR Manager for an Medical company..

Requirements:
Responsible for recruitment, selection, and orientation of employees in support of company’s manpower needs. •Develop and implement HR policies and procedures •Monitor and implement the performance management system. •Conduct compensation and benefits plan, reconstruct salary structure, set suitable job evaluation method and implement it. •Lead ...Training and Development management •Maintain knowledge of legal requirement for dealings with governmental authorities in aspects related to permits, licenses, social insurance, etc…. •Manage Human Resource team including personnel functions.
10-15 years of experience
a degree in HR recognized academic institute
planning and communication skills
interested candidates send their cvs to sfareshr@gmail.com


Job Title: Recruitment Specialist

Category: Human Resources.
Job Status: Full Time
Preferred: No Preference
Location: Cairo
... Country: Egypt
No. of Positions: 1
Languages: Excellent English skills
Closing Date: 12/31/2011


R&D team leader, Multinational company at Badr City, transportation will be provided from meeting point at Thawra St. Heliopolis

Manages all R&D assignments, Sample cost optimization, Responsible for the lab
4 years oof experience is a MUST,
intrested candidates send ur CV hr@projobs.org
mentioning in subject R&D

HR Plant Manager is urgently required for a multinational FMCG company, with the following criteria:

• Minimum 7 years of experience in HR within a manufacturing environment
• FMCG background is highly preferred
• High communication skills
... • Strong personality
• Strong negotiation skills
Interested applicants are kindly requested to send their CVs to info@consultationsltd.com, quoting the job title in the subject.


مسئول علاقات عامة ومنسق برامج تدريب - الرياض

المؤهل المطلوب بكالوريس ( إدارة أعمال - تسويق )
- الخبرات العملية في مجال ( التدريب والعلاقات العامة ) من ( 2 - 3 ) سنوات
اتقان اللغة انجليزية (( جيد جداً - ممتاز )) - العمر 23 - 29
... ...
المميزات ( بدل سكن او تأمين سكن - مواصلات - تأمين طبي - اجازة سنوية 15 يوم براتب )
- الراتب ( 2000 ريال سعودي + نسبة تسويق )
برجاء ارسال السيرة الذاتية + صورة حديثة على البريد الالكتروني الموضح – مع كتابة وتوضيح اسم الوظيفة / المسمى الوظيفي
في عنوان الرسالة كما همو موضح (( مسئول علاقات عامة – منسق برامج تدريب )) cv@mbs.com.eg


A leading FMCG company in Saudi Arabia is looking for a Snr HR Manager with a fo...cus on Compensation and Benefits.

As part of the executive HR team you will be involved in developing HR strategies surrounding compensation and benefits.
The main responsibilities are as follows:
Evaluating the effective of the companies compensation practises through external and internal research.
Developing and implementing new benefit packages or modifying existing ones
Assist in redesigning attraction and retention strategy for the company
Carrying out continuous job designing/analysis evaluation and re-grading of all job families.
Ensure all JD's and Job families are aligned to company policy and industry best practise.
Extracting, Analysing and reporting wage and salary information.
The ideal candidate profile is as follows:
Sector relevant experience with FMCG/Manaufacturing environment for at least 5 years
Master Degree in HRM
CIPD Qualification preferred
10 years Compensation and Benefits experience
If you feel your skills and experience match the above profile, please respond back with an updated CV
Best regards,
Lorraine Contreras
Human Resources Division
Huxley Associates
+971 4 4360404
l.contreras@huxley.com



تطلب شركة الموفق للمواد الغذائية ( للياميش والمكسرات )

-اخصائي موارد بشرية
خبرة
...
يشترط ان يكون من قاطني مدينة الاسكندرية
HR_cairo@almouwafak.com



HR Section Head :

Scope :
Under the authority of the Executive HR Director, ...he/she will be in charge of the :
compensation & benefits
personnel activities
Definition and implementation of the annual training plan and internal communication actions.
Internal communication :manage and delivers internal communication, in accordance with the subsidiary and Group HR policy ,draft the internal communication plan
Number of vacancies : 2
Skills
• A HR graduate or equivalent
• Minimum 4 years of Experience in an HR development position .
• Excellent knowledge of HR operational activities like recruitment techniques, development and retention tools
• Excellent coordination, problem solving and result oriented skills
• Languages: Fluent in English and Arabic, Other languages welcome

Location :

Cairo
Alexandria (provide accommodation)
If you are interested kindly send your resume over careers-w-m@hotmail.com

with job title in mail subject




HR manager (code-1)

- head of brand merchandiser(code-2)
secretary(code3) -
مديرى حركه كود4
store team:store manager, fresh graduate well educated and having good experience(code5)
... sales staff:fresh graduate boys and girls for Cairo an Alex(code6)
please write your reference code for the position you apply for on your CV and send it:
E-Mail:
----------
info@alarab-group.com



We are recruiting to one of our multinational clients in Riyadh, Saudi Arabia "Recruitment Officer". Our client is one of the biggest food and beverage organization all over the world. Very attractive package is offered + benefits.
Kindly if you are interested to move from your current employer, please send your CV immediately to or you may recommend your friends/colleagues.
For more info, please contact me at all times at 0103583534.
E-Mail:
----------
ok@ok.com.eg


Senior HR Specialist - Link Egypt

Qualifications
• High school diploma or equivalent with some college or technical school coursework preferred
• Minimum of (2) year of job-related experience, preferably in a human resource department.
... • Previous experience in recruitment agency is a plus.
• Proficiency in or knowledge of using a variety of computer software applications, especially Excel and Microsoft Word software.
• High level of interpersonal skills to handle sensitive and confidential situations and documentation.
• Attention to detail in composing, typing and proofing materials, establishing priorities and meeting deadlines.
• Good to excellent spelling, grammar and written communication skills.
• Excellent telephone and oral communication skills.
• Good knowledge about the IT/Software industry preferred
Gender Any
Experience Minimum of (2) year
If you are interested please, please send your CV to basma.kamel@linkegypt.com with subject (HR Specialist)
Job Contact Email
basma.kamel@linkegypt.com

تابع وظائف 2012

مطلوب للتعيين فورا
أخصائى شئون إدارية
بكالوريوس تجارة – السن لايزيد عن 30 سنة – خبرة من 2 إلى 5 سنوات – إجادة اللغة الإنجليزية - من ساكنى القاهرة
خبرة بالشئون الإدارية من حركة إنتقالات العاملين – الإشراف على كافيتريا العاملين – الأمن الداخلى – الأمن الصناعى – التعامل مع الجهات الحكومية الخارجية من تأمينات ومكتب العمل الكهرباء والمياة – التعامل مع المقاولين ... إلخ
الإتصال تليفونيا بإدارة الموارد البشرية 22744056 أو إرسال السيرة الذاتية على amany.ramadan@saharaprinting.com

تابع وظائف 2012

Teleperformance Egypt is looking for Contact Center Representatives to serve offshore destinations.

Are you Young, Dynamic & Ambitious? Join now the global experts in contact center management and boost your career!

Enjoy our premium locations in Downtown and Mohandesseen, salaries range from 2500 to 3000 EGP, social and medical INSURANCE coverage, formal CONTRACTS signed from day one and door t...o door TRANSPORTATION for females working on night shifts. If interested, please contact +2 02 2594 8888 or +2 01 0000 287 31/2/4/5/6 or send your CV to:
hrecruitment@teleperformance.com.eg




Fresh grads Computer Science or Computer Engineering

we’re currently recruiting Fresh Grads to start the Technical Development Program at the Business Productivity division at OMS to start by February 2012.

We’re looking for passionate Fresh grads (0-1 years of experience) with excellent interpersonal skills and Computer Science or Computer Engineering Degree to pursue one of the following caree...rs:

1) Business Intelligence.
2) Quality Control.
3) SharePoint.
4) Services (.NET).

Please send us your CV to:
careers@omsme.com

مطلوب فورا للعمل فى السعودية:
1. محاسب- خبرة او بدون- راتب 1500 ريال
2. صيدلى-خبرة او بدون- راتب 4000 ريال +نسبة 1% مبيعات من الصفر

توفير( السكن-الاقامة-المواصلات-التأمينات-تذاكر السفر العودة- اجازات سنوية)
...
المقابلة الشخصية بمقر شركة تراست جروب للتوظيف: 2 أ ش جدة - المهندسين
يوميا من 10ص :5 م 0111744145

وظائف 2012

شركه مقاولات في المعادي ... مطلوب مهندسين مدني وعمارة
الاتصال 0225215042
وتحديد معاد للمقابله


required now to work for an HR. company located in el maadi "data entry" part timer or full timer to apply send your cv at: marketing@highcharisma.com or call 01010504575




<h6>مطلوب مهندسين كهرباء ( حاسبات واتصالات )

حديث التخرج يرجى ارسال
C.V
f_abady@yahoo.com






<h6>مطلوب مهندسى ميكانيكا سيارات (حديثى التخرج)

لشغل وظيفة المسؤل الفنى عن قطاع التدريب بالمركز المصرى للقيادة الامنة طبقا للشروط الاتية:
... 1- ان يكون حاصلا على بكالوريوس هندسة شعبة ميكانيكا بتقدير جيد على الاقل
2- اجادة الانجليزية
ترسل السيرة الذاتية للمتقدم الى : وحدة التنمية البشرية والتدريب (43ب شارع القصر النيل القاهرة) او بالفاكس 23937417
... أو عن طريق البريد الالكترونى: etce@etf.org.eg




urgently required an Electrical Power Engineer more than 2 years experience in elevators maintenance and installation for KSA .. kindly send ur CV to : ms.lifts@gmail.com






<h6>Fresh graduate accountant needed

ACA is an Egyptian audit firm located in Cairo and we need new graduate to join our audit team,
send ur CV to: hr@aca-elkadeem.com






<h6>Urgently looking for:
1. Software tester/implementer, 1-2 yrs. of exp,
2. Software Developer, lotus notes/visual basic,
3. Java Developers, 0-1 yrs. of exp,
Send your CV to: hr.team@intercom.com.eg






<h6>WEBSITE DESIGNER needed in Smouha, ALEXANDRIA (must be CREATIVE)

Need 1-2 years experience after college making websites & graphics.

Skills needed: English (reading and writing) HTML, CSS2, Photoshop. Must show samples. Hiring now. We prefer you have experience making websites in open source PHP (not programming, but designing in PHP).

Send CV to: career@i2ivision.com






<h6>A Fast Growing Regional Airline Company based in Kuwait is targeting to hire 20 flight attendants to commence February 15th, Only candidates with the following conditions are welcome to apply by sending updated CV along with two recent photos (Passport size + Full length) to Egyptianrecruiter@Hotmail.com:-
- Presentable
- Excellent command of English
- Minimum height of 180 cm for males
- Minimum height of 170 cm for females
- Very Good swimer (Test will be held in Cairo for shortlisted candidates)
- Previous experience on Airbus / Boeing Aircrafts is a great plus.


</h6></h6></h6></h6>


</h6></h6>
أمة واحدة -قرأنها واحد لا إله إلا الله محمد رسول الله
أنسى البطالة2009
http://dvd4arab.maktoob.com/showthread.php?t=1582263

((كل ما يخص التوظيف بجميع شركات البترول بالعالم)) http://dvd4arab.maktoob.com/showthread.php?t=1817651
شقة للبيع لظروف خاصة 150متر -موقع حيوى جدا بالهرم -ارضى - سوبر لوكس
http://dvd4arab.maktoob.com/showthread.php?t=2518472

شقة 68 متر بالاسكندرية بالعامرية بسعر مغرى جدا - باسعار زمان
http://dvd4arab.maktoob.com/showthread.php?t=2518484
#5
الصورة الرمزية medo22mohamed
medo22mohamed متواجد حالياً عضو فضي

تاريخ التسجيل
Mar 2007
المشاركات
2,308
Synergy Advertising is in need of a secretary/ receptionist. please send your cv with a recent photo to : talal@synergy.com.eg



Big Group in Saudi Arabia looking to hire


1-Power Projects Manager

Job Description:
Reporting to the Company Director, he will be responsible for promoting the rental power projects within the Kingdome, including identifying potentials sectors, study power projects requirements, prepare competitive technical and commercial proposals and conducting technical and commercial meetings with potentials clients, aiming to secure business in favor of his company.
Upon securing the business, he will be in charge of guiding his technical and operational team for successful erecting and commissioning of the required system.
Education:
BSc in Power Electrical Engineering.
Experience
5 – 7 years of experience in power rental and rental power projects management.
Experience in temporary Medium voltage projects set up.
Managerial skills and talent.
Communication and presentation skills.
Cost calculations back ground.

2- Title: Service Operation Manager

Job Description:
Reporting to the company Director, he will be responsible for the whole operations of the company fleet servicing, maintenance and repair. His duty will include cost control, service planning and time management of field and workshop service teams to ensure highest level of machines availably at reasonable operating cost. He should have the technical, admin and management background to ensure optimum service operation.
The service manager will also be in charge of handling warranty claims with suppliers, monitor and asses local service providers and maintain an approved and updated list of qualified local specialized workshops for efficient and cost effective components repair.
Education :
BSc in Mechanical or Electrical Engineering.
Experience
10-12 years of experience in servicing, repairing, troubleshooting and overhauling of Diesel Engines and Generators, preferably with a top class dealer.
At least 3 years experience on a service management capacity.
Experience with reputable power rental companies is a plus.
Experience in parts warehouse management is a plus.
Experience in fleet management and related software.
Fluent in English.
Computer, ERP development and MS applications skills.

3- Service/Workshop Manager.

Job Description:

Reporting to the Service operation manager, he will be responsible for the complete operation of the central workshop, including Inspection of received machines, report and estimate the repair of and carry out the required repair, prior to re allocate machines as ready for delivery.

Managing a service team of around 25 technician and service engineers, he will have to ensure the optimum competence, efficiency and utilization of his team, to deliver excellent service results in a timely manner.

Education

BSc in Mechanical or Electrical Engineering.

Experience

7 – 10 years of experience in servicing and repairing diesel engines and power generators in a top class dealer, three of which in a management or a supervisory level.
Experience in Service management concepts, software and documentation.
High command of English language.

Pls send your cv to

faL74@mazayarec.com



مطلوب فورا سكرتيره تنفيذيه تجيد الانجليزيه و الكمبيوتر يفضل قرب السكن من مدينه نصر يرجي ارسال السيره الذاتيه مع صوره حديثه علي الميل
recruitment.hrconsultant@yahoo.com

تابع وظائف 2012

مطلوب فورا وعاجلا مسئول مبيعات خبره فى مجال مبيعات الاستثمار العقارى ويجب ان تكون الخبره فيما فين 5 الى 10 سنوات فى هذا المجال للعمل بشركه داخل مصر الجديده ويشترط ان يكون السن 40 فيما فوق وان يكون حاصل على مهل عالى وان يكون جيد جدا فى اللغخ الانجليزيه وان يكون شخصيه قياديه
sales@elite-eg.com






<h6>Advanced knowledge of cPanel/WHM control panel.
Advanced knowledge of the Linux operating system.
Knowledge of bash shell scripting.
Understanding of PHP and HTML.
Mastery of web server related technologies such as: Apache, MySQL, PostGresSQL, PHP, Exim and other MTAs, Spam Assassin - configuration and troubleshooting, Bind, NSD,DNS, PureFTPD, ProFTPD, Tomcat, Mailman, mod_mono, SSL, Frontpage
... ... Mastery of Linux related technologies such as: CentOS, RHEL, Shell commands and procedures
Advanced use of package management systems such as Yum
Ability to compile software such as the linux kernel, apache, and other packages from source code
Experience 2-3 years at Hosting Companies (Must)
Male Only
shahinaz.ibrahim@dimofinf.net.sa



<h6>مطلوب محاسب لشركة عطور مدينة نصر
- حديث التخرج أو خبره سنتان على الأكثر .
- يرغب فى العمل بجديه .
- مواعيد العمل من 9-5 ماعدا الجمعه أجازة .
- يجيد الإنجليزيه والكمبيوتر .
- يفضل ساكنى مدينة نصر كما يفضل رخصة قياده خاصه .
mohamed_badr09@yahoo.com






A Chemical Industries Co. In Mansoura Requires ( Production Engineer)
- Minimum experience one year
- Very Good Command Of English
- Mansoura Resident

... ... للاتصال بواسطة الايميل

hr@mriegypt.com



Data Entry Clerk

Location: working from home

Responsibilities:
...
Responsible for updating, querying, & maintaining data in several applications both manually and via import from Excel.

Qualifications:

• 0 to 2 years minimum work experience.
•Advanced working knowledge of data entry is required. (Test will be administered)
•Prior data entry experience required and training will be provided.
•This is an entry level position working from home and salary based on the experience.

Please send email to smsm00316@gmail.com





<h6>مطلوب مهندس انتاج أو اداره صناعيه لمتابعه المشروعات بشركه استشارات في 6 أكتوبر - حديث التخرج أو خبره سنتين - التقدير جيد و أنهي الخدمه العسكريه.

m.sharaqa@hotmail.com
ت: 38305341






<h6>Olympic Group announces about Engineering position located in Alexandria in terms of:
• BSC of Engineering.
• Candidates resident in Alexandria.
• Fresh graduates are preferred.
Please Post your CV to
Ibrahim.elseyoufy@og.com.eg






مطلوب فوراً للسفر إلى السعودية

مصمم معماري
بالشروط الآتية :
1- المؤهل : هندسة معمارية – عمارة
... ... 2- الخبرة : من سنة : 5 سنوات.
يكون لديه الخبرة في برامج الإظهار – مثل الفوتوشب.
القدرة على تصميم أفكار معمارية متميزة.
3- اللغة : إجادة اللغة الإنجليزية تحدثاً وكتابة.
4- إرفاق صورة من السيرة الذاتية + جميع الدورات التدريبية التي حصل عليها + مجموعة الاعمال السابقة ( البروتوفليو ).

مدير تصاميم
بالشروط الآتية :
1- المؤهل : هندسة معمارية – عمارة
2- الخبرة : من 5 : 20 سنة.
يكون لديه الخبرة في برامج الإظهار – مثل الفوتوشب.
القدرة على تصميم أفكار معمارية متميزة.
القدرة على إدارة فريق العمل.
3- اللغة : إجادة اللغة الإنجليزية تحدثاً وكتابة.
4- إرفاق صورة من السيرة الذاتية + جميع الدورات التدريبية التي حصل عليها + مجموعة الإعمال السابقة (portfolio).
المميزات :
الراتب الاساسي :يحدد عند المقابله
2-بدل السكن :25%من الراتب الاساسي
3-بدل اجازه مدفوعه 30 يوم في السنه
4-مكافاة نهاية الخدمه :15 يوم عن كل سنة بالنسبة للخمس سنوات الخدمة الأولى .
30 يوم عن كل سنة بالنسبة للسنوات التي تذيد عن الخمس سنوات الأولى
5-تذاكر السفر::4 تذاكر ذهبا وايابا عند استقدام الاسره
6-التامين الطبي :مؤمن
7-التامين ضد الاخطار المهننيه :مؤمن

نأمل من المرشحين إرسال رسالة تأكيد حضور ( وكتابة الوظيفة المتقدم لها ورقم التليفون والسيرة الذاتية ) مع إحضار صور المستندات المطلوبة في المقابلة.

للرد على الاميل الأتي :
. fadl@binzafrah.com

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More